2011. december 6.

A Messzer festése

 Először a három színből álló standard festés került fel a makettre.A Gunze Mr.Color festékeket használtam.
Az eredmény nagyon sötét lett,a két felső szín alig válik el egymástól...A szürke festéket nem kellően kevertem fel ezért lett sötét.Így kénytelen voltam a világosabb színnel korrigálni...

Ez az első,sötét verzió.A következő képeken a javított változat látható.



A javítás után felkerültek az oldalsó foltok is.
Még ez a verzió is kicsit sötét de mivel a téli fehér foltozás majdnem az egészet eltakarja,így hagytam...
Következett a fedőszín:
Először sablonban gondolkodtam de végül szabad kézzel fújtam fel a mintát rajz alapján.
Az eredeti tört fehér színt(szintén Mr.Color festék) egy kis szürkével "lebutítottam".
Egy kis eredeti tört fehérrel belenyúltam a foltok közepébe.Számomra ismeretlen a típus és a történelmi korszak(makettező szempontból) ezért valószínűleg vétettem hibákat de a végeredmény nekem tetszik:)))


  Zépisti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése