2013. május 30.

Végre...

 ...megjelent  egy használható minőségű MiG-23MF makett 1/48-as méretarányban.A kínai Trumpeter cég az elkövető aki a korábbi M változatot egészítette ki néhány aprósággal.Számos makettező társunk nem tudta kivárni a megjelenést és az M készletet alakította át a kívánt MF változatra:)
 Én a lustábbak közé tartozom ezért amint lehetőség adódott,megrendeltem az MF verziót.Postaköltséggel együtt 11000 jó magyar forintba került majd pár hét múlva a mosonmagyaróvári kiállításon 7000-ért is megvásárolható volt...A türelmetlenségnek  ára van.

 A készlet dobozban nagyon szépen mutat.Finom panelvonalak,felületi rajzolatok jellemzik az alkatrészeket.
Talán  egy kicsit túl finomak is ,csiszolásnál fokozott figyelmet igényelnek majd...A gyártó igényesen dobozolta a kereteket.Immáron a kínai gyártónál is természetes a keretek külön fóliába csomagolása illetve az átlátszó alkatrészek fokozott védelme.Sőt ebben az esetben az orrkúpot is szeparáltan csomagolták.
Kapunk némi réz maratást is.Ezeket valószínűleg én nem fogom felhasználni mivel számtalan feljavítót-többek között Eduard rezeket-is beszereztem az építéshez.
 A méreteket nem vizsgáltam részletesebben.Megelégedtem azzal,hogy az interneten számos M változatot megépítettek már és bizony határozottan MiG-23 kinézetük van.Nekem ez elég.Az építhetőség pedig majd idővel kiderül.
 Egy bizton állítható:Az Italeri készletnél sokkal szebb,használhatóbb!

Finally,we have a nice model of the famous MiG-23MF in scale 1/48! The chinese Trumpeter's kit looks correct with nice details.I also bought many aftermarket items from Eduard,Aires,Quickboost,HAD decals,Master Model.It will be a long build and a great adventure:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése