2012. január 5.

Azért az építés is folytatódott....

 ...a fenyőfa alatt,két szelet bejgli között.:)
 Az egész makett felületét nagyon finom 8000-es csiszoló vászonnal át políroztam,hogy egyenletesebb felületet biztosítsak a matricáknak.Nem kellett sok jelzést felraknom de az a kevés is próbára tette a türelmemet és az idegeimet.Az eredeti, makettben lévő ívet használtam ami sajnos vastag és jó merev ...A lágyító folyadék hatására-tervszerűen-összeráncosodott és úgy maradt.Ilyenkor következett a vizes ecettel való egyengetés,simogatás,nyomkodás.szentségelés:(
 A kapott eredmény nem lett tökéletes de ez most már így marad...Legközelebb óvakodom a Hasegawa saját matricájától...

Kettő napos száradás után az egész gépet át ecseteltem  Tamiya gyártmányú smoke olaj festékkel.Némi száradás után hígítós fültisztító pálcikával visszaszedtem,töröltem a festéket és ezzel egy viseltesebb,koszosabb felületet kaptam végeredményként.A fotókon nem látszik annyira de a valóságban meggyőző a látvány:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése