2012. január 12.

Utolsó símítások

 A készlethez adott fegyvercsövek egy kis igazítás után egész használhatóak csak előbb ki kellet a tömör végüket fúrnom,illetve mélyítenem.Kaptak egy  fém színt(gun metal) majd egy kis matt feketét cseppentettem a végükbe ezzel imitálva a mélységet és már mehettek is a helyükre.
 A huzalantennát nagyon vékony horgász zsinegből készítettem amit alapozás után acél színnel fújtam le.
Az antennán lévő két hosszúkás szigetelő test méretre(3mm) vágott injekciós tűből készült amit a huzalra húztam,pillanatragasztóval rögzítettem majd ecsettel fehérre festettem.A makettre szintén pillanatragasztóval rögzítettem a huzalt,majd a felesleget pengével levágtam.
Az időközben készre lakkoztam a  kabintetőt is.A szárnytőben és a fellépő helyeken jellemző a kopás amit egy kis alumínium színnel imitáltam de csak diszkréten.
Helyére került a kabintető és az orrsegédszárnyak enyhén kinti helyzetben.Közel hét hónapi munka után elkészült a makett.Gyors,könnyű építésnek szántam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése