2012. január 12.

Lakkozni jó...

...mert ilyenkor már tudom,hogy következik a befejezés:)A matricákra és  a koszolásra egy réteg-kellően felhígított-fényes lakkot fújtam amit egy réteg matt követett.Ebbe raktam egy csepp flat base-t,hogy fokozzam a matt hatást.

A lakk száradása után elkezdtem leszedni a szélvédő maszkolását.
A futószárakra elkészítettem a kábelezést,szorító bilincsekkel együtt és a már korábban elkészített alaktrészek segítségével elkezdtem a madár lábra állítását:
A futószárak és a kerekek ragasztásánál pillanatragasztót kell használni ezért nincs sok idő a beállításra...
Ez egész jól sikerült,lássuk,hogy mutat légcsavarral:

Alakul...

1 megjegyzés:

  1. Bemutat az egyik képen a Revell ragsztó :), én is olyat használok. Elismerésem azért az Osztrák márkáért! Nem rég kezdtem el modellekkel foglalkozni és arra gondoltam, hogy itt az ideje a szintlépésnek... kipróbálom a koszolás művészetét is. Nagyon tetszik a modelled! Nagyon szép, egyedi kidolgozással rendelkezik. Amúgy még 13 éves vagyok és sokak szerint (idegenek szerint is) jó modelleket készítek, de megmondom az őszintét: nem vagyok profi, még csak amatőr, a legegyszerűbb eszközöket használom.

    VálaszTörlés