2012. január 8.

Koszolás...

...krétaporral.Az olajos átmosás után pasztellkréta és szénceruza porával kezdtem ez a gép koszolását.
Különböző árnyalatokat használtam:
Vékony ecsettel hordtam fel a felületre a port,a felesleget  lefújtam majd egy nagyobb lágy ecsettel lesöpörtem.Így készült a hasi rész erősebb szennyeződése,panelvonalak kiemelése illetve a szárnytőben keletkező-a pilóta és a szerelők által felvitt-kosz megjelenítése.
Az akna ajtókra is "ráfért" a kezelés:
A kipufogók mögött keletkező koromnyomot sokan retuspisztollyal fújják fel.A nyomok intenzitása is nagyon változatos,minden maketten más.Én nem éreztem a kezemet elég biztosnak ehhez ezért itt is a krétaport használtam szénceruza reszelékével kiegészítve.Így egy kevésbé hivalkodó szolidabb koszolódást kaptam ami ebben a formában nekem megfelel. :)
Vakuval,hátha itt látszik valami...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése